niedziela, 17 stycznia 2016

Fic w roli głównej w dalszym ciągu...

    Robótki z filcu bardzo przypadły mi do gustu i uszyłam kilka etui i kilka sówek mniejszych większych - jako breloczki. Mam już zamówienia od rodzinki na etui i breloczki, a tym samym pomysł na dodatki do prezentów imieninowych i urodzinowych już mam :)

                                                         




 Ale jeszcze pomysł wyszedł od małej siostrzenicy i uszyłam torebeczkę.

                                                    
   W trakcie padło na o to taki pomysł z rączką.
.... no i oczywiście sówka na torebce.
      W związku ze zmianą pracy, w której mogę tworzyć takie cudka  mam co wstawiać na bloga, są to prace tylko i wyłącznie moje, próbne i pokazowe dla potrzeb w pracy, które później są powielane, lecz nie identycznie i to jest oczywiste, bo każdy inaczej operuje igiełką. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz