sobota, 12 lipca 2014

Moje kwiaty...

Moim ulubionym zajęciem jest ogród ... kwiaty....( no jednak na pierwszym miejscu są różnorakie robótki) cudowne i nie powtarzalne w swych barwach i kształtach... O tej porze roku poświęcam się im całkowicie i bez granic:) Także, choć uwielbiam haftować, to jednak one o tej porze roku potrzebują mnie bardziej, aby nimi się zająć, no a haft dorywczo... ale jeszcze sobie odbiję - na hafcie!
                                                    




Moje ukochane lilie, a przedostatnie, to nowy nabytek... nie mogę oczu od nich oderwać...:)
                                         
 Pierwsza dalia... a ja mówię dama:) z mego zbioru, która już rozkwitła, oczywiście dla mnie piękna i cudowna jak wszystkie kwiaty.
  Przecudowne złocienie:)
                                       

.... i czosnki ozdobne...
          A może jeszcze wpiszę coś na zapamiętanie w swój pamiętnik o wycieczce do Gdańska, która była ok :) chociaż nic nowego nie zobaczyłam, to jednak było fajnie, bo wśród znajomych :)
                                   

                                      


                                       

                                      


5 komentarzy:

  1. ...też uwielbiam ogródek , kwiaty i kwiatuszki , roślinki te malutkie ,te większe i te całkiem duże . Lubię patrzeć jak rosną ,jak potrafią zachwycić swoimi kwiatami... Lato to cudowna pora roku, chociaż tego roku strasznie szybko wszystko przekwita i człowiek nawet nie zdąży nacieszyć się ich pięknem.
    Usciski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Beciu, bardzo szybko przekwitają kwiaty w tym roku, a paradoksem jest to, że później zakwitają! Dlatego muszę chwytać dzień i robić fotki:)

      Usuń
  2. piękne te lilie zwłaszcza te na 4 zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne te lilie faktycznie, Ala wszyscy znajomi się nimi zachwycają, są delikatnie różowe z czarnymi równie delikatnymi konturami płatków.

      Usuń
  3. Ula podaj mi @ nie wiem gdzie wysłać Ci wzór - moje namiary znajdziesz na mojej stronie po prawej - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń