niedziela, 15 czerwca 2014

Nowe decu... i coś z działki... i jeszcze coś...

 Tak właśnie i jeszcze coś i jeszcze coś... Nowe decu, to słoiczek na cukier dla mojej siostry na działkę, ażeby mrówki nie dostały się, zrobiłam jak chciała i oto tak wygląda...
                                                       
   Poziomki na czasie, bo w lesie już są, a i na działce obrodziły, więc na cukier w sam raz - będzie słodko:)
Na działce oprócz owocujących poziomek rozkwitły pierwsze czosnki ozdobne, zakupiłam różne, ale nie są zgodne z zamówieniem, jak z resztą inne kwiaty też... szkoda, co nie znaczy, że te mi się nie podobają, wręcz przeciwnie są piękne i z niecierpliwością czekam na pozostałe kwiaty  :)
                                      
                                        
A i jeszcze coś... we środę wyjeżdżam z mężem na wycieczkę do Budapesztu i Wiednia, już nie mogę się doczekać :)


1 komentarz:

  1. Czosnki są piękne, u mnie kwitnie zwykła siedmiolatka i wygląda również bardzo ładnie, właściwie to już przekwitła.
    Miłego pobytu na wycieczce, chyba trochę się spóźniłam z życzeniami..

    OdpowiedzUsuń