niedziela, 4 maja 2014

Majowy ziąb...

 Zimnica niesamowita, moje azalie pokulone, rododendron sprawia wrażenie jakby pąk, który już się otwiera - przymarzł :)  Deszcz zaczyna padać, ale musiałam  uwiecznić kolejne kwiaty :) bardzo mnie rajcuje takie podglądanie... codziennie wypatruję, czy rozkwitły już czosnki ozdobne... pąki mają nabrzmiałe i ciągle zastanawiam się który, to który... schuberta, hair, czy jeszcze inny, nigdy nie miałam takich... ale jeszcze trochę muszę uzbroić się w cierpliwość...
                                                              
        Anemony piękne czerwone, ale czekam na ciemnoniebieskie... czy zakwitną,  :) tak w ogóle to zadaję sobie pytanie, czy otrzymałam zgodnie z zamówieniem, może jakaś pomyłka nastąpiła, bo już by zakwitły raczej.
                                        


   Tym razem to anemony i tulipany u mnie są czerwone, a maki jak widać - białe i żółte - Maki syberyjskie - cudne!
  I znów czerwień, najzwyklejsze tulipany, ale też piękne jak to z resztą z kwiatami bywa :)
Maj A. Muchy też rozkwita ... na kanwie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz