niedziela, 25 maja 2014

Maj się kończy....


   Mój "Maj"... którego jak nie skończę do końca roku szkolnego, tak dopiero będę mogła pochwalić się  nim jesienią, bo teraz jest już coraz mniej czasu na takie przyjemności, pora na inne :) np na ogród i kwiaty i  pyszności warzywne, które są ważne w codziennej zdrowej diecie, a jeszcze swoje z działki... mniam, mniam... :)
                  "Maj" ... jeszcze wiele xxx muszę postawić na tym płótnie, aby mógł zdobić ,,,  chyba poduszkę:)
                                                          
... Czas na łubiny, które zachwycają moje oczy... są cudowne, ale na następny rok muszę jeszcze zdobyć łubin w żółtym i niebieskim kolorze.
                                          
                                          
                                        
                                        

                                          
                                         
No i jeszcze zmiana na mojej czarnej od urodzenia głowie:) natura zmusiła mnie do zmiany koloru włosów... Moje włosy od dziś :) a samopoczucie mi się zmieniło.... że hej!
                                        



1 komentarz:

  1. Piękne łubiny, widzę że lubisz bardzo kwiaty... zdrową żywność no i haft, GRATULUJ Ę. wszystko mi się tu podoba, kolor włosów też, trudno nie zauważyć taką zmianę :)

    OdpowiedzUsuń