sobota, 3 maja 2014

Maj rośnie w xxx...


  Razem  z miesiącem maj powróciłam do xxx " Maja", miałam swoje dzieło podarować córci na urodziny i się przeliczyłam, bo wiem, że nie zdążę... haft na dziś wygląda tak...
                                                                    
No i jeszcze migawki z mojego ogródka:) Wciąż obserwuję i pilnuję, czy aby moje nowe nabytki zakupione w ub roku kwitną i tak...
                                       
...piękne  narcyzy; jak się w nich nie zakochać :) - w tym roku zakupiłam nową kolekcję, ale pewnie już nie zakwitną.
                                        
Azalia- mam jeszcze żółtą, zakupiłam je w tym roku w biedronce, na kwiaty rododendrona muszę czekać, ale już widać przebijającą się ciemną czerwień... cudownie się zapowiada:)
                                           
A to mój stary i wierny skalniaczek, który zawsze zakwita:)


Beciu wybacz, że tak długo się nie odzywałam... myślę, że rozumiesz i wybaczysz mi :)

2 komentarze:

  1. O, jaki optymistyczny post i kwiatki cudne.:) Moje narcyzy w tym roku urządziły bunt i nie zakwitły. Ale jest za to mnóstwo bzów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ala dziękuję, a mój bez jeszcze nie kwitnie... w fazie pąku jest.

    OdpowiedzUsuń