sobota, 10 maja 2014

Dalie... rzs...

       Ileż to radości sprawiła mi dobra stara znajoma, która przywiozła mi któregoś dnia karton kwiatów cebulowych. Jej mąż kiedyś wykonywał pewną usługę, a że zleceniodawca był zadowolony z wykonanej pracy  postanowił się odwdzięczyć  :), a że wdzięczny człek jest hodowcą kwiatów przysłał kuriera pod adres znajomej z 10 kartonami cebul kwiatowych :) oberwało  mi się też... dostałam 7 kolorów lilii azjatyckiej pełnej, dużą torbę cebul mieczyków i 15 rodzajów dalii - piękne i już nie mogę się doczekać kiedy pójdę je wysadzać, projekt już jest... jak to dobrze mieć architekta ogrodów w domu :)  A cebulami i bulwami dalii, oczywiście obdarowałam synową i siostrę, które razem ze mną skakały z radości do góry:)
                                                                           
I takim o to sposobem dzięki mężowi znajomej zostały uszczęśliwione cztery aż kobietki :) Teraz to będę miała co obserwować:) ... a xxx nie opuszczam, bo dzień bez xxx, to stracony dzień!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz