środa, 25 grudnia 2013

Wesołych Świąt !

                                   WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA!
Pięknych i radosnych świąt Bożego Narodzenia, spełniających marzenia. oraz pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku 2014! Życzy wszystkim odwiedzającym mojego bloga - Ula
    Moje robótki odłożone na czas świat, ale bombki decoupage są! kilka co prawda, ale zdążyłam zrobić, no i pierniczki lukrowane, baaardzo smaczne, już prawie znikły :)

                                            
A to tylko kilka, było ich dużo więcej : )


3 komentarze:

  1. Życzę spokojnych, radosnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia - Bernadk

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Prześlij mi proszę swój adres,bo w tym tygodniu wysyłam paczuszki z zabawy Podaj dalej....przepraszam,że tyle musiałaś czekać :(
    Adres wyślij mi na email kasia_s4@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu dziękuję i też życzę Tobie, Bernadce i wszystkim odwiedzającym mojego bloga osobom wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku 2014 :) Kasiu ucieszyłam się jak dziecko na Twoją wiadomość, nie musisz przepraszać nic się nie stało, to tylko zabawa :)

    OdpowiedzUsuń