poniedziałek, 30 grudnia 2013

Szczęśliwego Nowego Roku 2014

      ... dużo zdrówka, spełnienia marzeń w Nowym Roku 2014... dla siebie, abym wytrwała na tym blogu i za rok znów mogła składać wszystkim życzenia świąteczne i noworoczne:)
      A to moje stroiki...
                                                                  
                                        
... piernik w kształcie dzwona, moja nowa forma  :)
                                        
.... i dzisiejszy upieczony chleb nasz powszedni... pycha, taki chrupiący i pachnący, że siedziałam nad nim jak sroka i czekałam kiedy wystygnie, żeby móc odkroić piętkę i w końcu rozkoszować się smakiem.... :)
                                         
                                        
Chleb pieczony w nowej formie, nie jak poprzednio w keksówce, lecz w .... makutrze. Piecze się super i odchodzi także bez problemu co z resztą zdjęcie oddaje.
                                        
                                        


   A to są zdjęcia zrobione dziś na działce- ziółka, tymianek, szałwia i oregano, mają się super :)
 Pozdrawiam wszystkich serdecznie,  dziewczyny z forum też... wiem, że tu zaglądacie co mnie bardzo cieszy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz