czwartek, 5 września 2013

Żurawina lekiem na całe zło...

   Żurawina jest smaczna i zdrowa, jest naturalnym lekiem, a sok i mus z żurawin polecany jest w leczeniu wielu chorób min. anginy i w reumatyzmie. Tak więc zajadam smaczny mus żurawinowy z kisielem, dodaję do jogurtu naturalnego i do kaszy jaglanej... 
   Po zbiorze, owoce przebrałam, umyłam, wysuszyłam no i zważyłam, potem zmieliłam w maszynce do mięsa, wymieszałam z cukrem pół na pół. Potem pozostawiłam na 24 godz, po czym przełożyłam do słoiczków i wyniosłam do piwnicy. Nie pasteryzuję i nie psuje się.
                                                           
Takich słoiczków mam 40 :) Żal mi tylko, że z taką ilością cukru, no ale nie słyszałam o przetworach z owoców bez cukru, bynajmniej takich kwaśnych jak żurawina... Tak więc trudno jest wszystko wyeliminować...

4 komentarze:

  1. śliczny kolorek tych przetworków ....a i pychotka muszą być (???) Nigdy nic nie robiłam z żurawiny .... może czas spróbować .
    Buziaczki
    P.S.odezwij się .

    OdpowiedzUsuń
  2. Beciu, są przepyszne,spróbuj sama, a się przekonasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak , kochana ...., czekam .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń