sobota, 11 maja 2013

A. Mucha "Jesień"

Obraz który kiedyś xxx... z resztą wszystkie swoje robótki powoli chcę tu zamieścić. "Dziewczyna" idzie mi,  w żółwim tempie, o tej porze roku górę bierze działka, na którą dokupiliśmy trochę nowych roślin, min. morwę, róże, do łask wróciła aronia, którą kiedyś jako młoda i gosposia i ogrodniczka wyrzuciłam, bo mi nie smakowała:) dziś wiem, że jest bardzo wartościowa...

 A oto moja dama jesienna...
                                               


                                         
   
                                                         

2 komentarze:

  1. U mnie też coraz mniej czasu na internet przez pierwszeństwo prac ogródkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie dopiero jesienią będzie więcej czasu ... :) ogródek i zdrowie górą !

    OdpowiedzUsuń