niedziela, 3 marca 2013

Witam wszystkich.

Witam! Mam na imię Ula, postanowiłam spróbować blogowania :) Mieszkam w północno-wschodniej Polsce jestem zakręcona i trochę szalona, lubię haft krzyżykowy, scrap, decoupage, ale czepiam się wielu innych robótek, które tylko przyjdą mi do głowy, wszystko co jest z moimi wariacjami powiązane- porywa mnie, więc coś już umiem dobrze, coś trochę, a wszystkiego co nowe próbuję i cuduję :) Zbliża się Wielkanoc, więc zaczynam blogowanie od jajek decupage, ale na swoim koncie posiadam spory zbiór hafciarski i różne inne stworki, które wyszły spod moich rączek :)

  A to karmnik dla ptaków, podpatrzony na spacerze.Super prawda, nie mogłam się oprzeć, aby nie zrobić mu foty. Zrobiony jest z jakiejś płyty i oklejony różnymi ziarnami, robi wrażenie... jest polakierowany, bo gdyby nie lakier, to ptaki by go oskubały :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz